sunnuntai 21. toukokuuta 2017

Uudet seikkailut odottavat

Olen täällä pakkaillut matkalaukuani, mm. suomalaisen tuikitärkeät tunnusmerkit vyölaukun, Ibiza T- paidan, spandeksiset pyöräilyhousut, sandaalit ja tennissukat, Gran Canaria rantahatun, kännykkäkotelon ja leathermanin mukaan. Hernekeittoa, näkkileipää ja salmaria.

Niin ja mustat muotoilevat uikkarit, luotto swedish hasbeenssit, mekkoja ...ehkä noin 8, läjän dekkareita – en taida paljon muuta lomalla tarvita.

Loma on tällä kertaa perheloma Turkkiin, mikä on muuten suuren suunnitelmallisuuden tulos. Ennen joulua haaveilimme poikien kanssa etelän matkasta, ja siinä sitten aivoriihen tuloksena päätettiin, että joululahjoja annetaan ihan nimellisesti ja (joululahja)rahat menevät kevään matkakassaan. Samoin tekivät isovanhemmat.  Jos jouluna homma hiukan kirpaisi, tänään ei. Pojat ovat reissusta aivan yhtä täpinöissään kuin minä.

Turkki valikoitui matkakohteeksi ihan jo pelkästään edullisuuden vuoksi (esim. Kreikan lomasta olisi joutunut pulittamaan ainakin 500-600 Eur enemmän), toisaalta tämä on minulle jo neljäs kerta Turkissa ja olen suorastaan rakastunut ko. maahan - ihaniin ruokiin, ihmisten ystävällisyyteen ja turkoosiin mereen. Esim. Sidestä kirjoitin toukokuussa v.2015 täällä.

Niin kuin ihana Tiia jo kirjoitti facebookin puolella, Turkkiin on luvattu sateita, joten nyt vain peukut pystyyn, että saadaan sinne edes vähän aurinkoa!

Mukavaa sunnuntaita ja aurinkoista uutta viikkoa kaikille! Nautitaan lämmöstä niin kauan kuin sitä kestää!



Sydäntäsärkevä katse. Koiruutta tulee kyllä SUPER ikävä.

12 kommenttia:

  1. Ihanaa lomaa muru 💕 Nauttikaa ☀️

    Tuo koiruushan voisi tulla meille Velmun kaveriksi 😊

    VastaaPoista
  2. Ihanaa lomaa sinne ja mielelläni kuulen (siis luen) kokemuksista,meille tuo Turkki on vielä ihan vieras. Nauttikaa, toivotaan, että riittää aurinkoa!

    VastaaPoista
  3. Oikein kivaa lomaa teille kaikille!

    VastaaPoista
  4. Voi hauvaa, hän yrittää tulla mukaan matkalaukussa.
    Ihanaa lomaa teille <3

    VastaaPoista
  5. Mukavaa lomaa,kyllä siellä aurinko paistaa. Mä olen kans menettänyt sydämeni Turkille. Viimeksi oltiin Sidessä. Mä tykkäsin kun oli pieni paikka. Oli hyvä hotelli ja ranta ihanan pehmoinen hiekka.
    Luenpa tän jälkeen teen matkastanne.

    VastaaPoista
  6. Oikein kivaa lomaa koko porukalle!

    VastaaPoista
  7. Me oltiin kaksi vuotta sitten tähän aikaan Turkin Sidessä koko perheellä ja miehen sisarusten ja vanhempien kanssa, siis ihan mielettömän onnistunut ja ihana reissu.

    VastaaPoista
  8. Mahtavaa lomaa teille kaikille! Minä en ole käynyt Turkissa lapsuuden jälkeen. Silloin käytiin Marmariksessa, Alanyassa ja Istanbulissa.

    VastaaPoista
  9. Mahtavaa lomaa teille kaikille! Minä en ole käynyt Turkissa lapsuuden jälkeen. Silloin käytiin Marmariksessa, Alanyassa ja Istanbulissa.

    VastaaPoista
  10. Minä en ole ikinä käynyt Turkissa, mutta uskon, että on kiva paikka :) Ihanaa ja rentouttavaa lomaa! ♥

    VastaaPoista
  11. Kiitos kaikille teille ihanille lomantoivotuksista, jotka siivittivät minut onnistuneeseen rantalomaan! Muiskuja ja aurinkoista loppuviikkoa!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!