Päivän parhaat

-  Barack Obaman jäähyväispuhe, jonka teemat olivat ihmisten yhtäläinen arvo, demokratian merkitys sekä kansalaisten oikeudet ja velvollisuudet.  En tiedä teistä muista, mutta minua tuo puhe kosketti, ehkä myös sen kontrastin vuoksi, että pian saimmekin todistaa Trumpin hyvin mielenkiintoista (understatement) lehdistötilaisuutta. Jotakin erityisen hyvää ja toiveikasta Obamasta huokuu- harmillista, että hän ei jatkanut USA:n presidenttinä. 
-  eiliset treffit poliisin kanssa, jotka olivat oikein onnistuneet. Ihanaa tavata mies, joka on puhelias, kohtelias  ja jolla pilkettä silmäkulmassa! Ilta oli varsinaista kujertelua ja ajatusten vaihtoa :)
- mulla on nyt ihana 12 vuotias poika, jonka 12 v synttäreitä vietetään huomenna. On se vaan ihmeellistä tuo lasten kasvu ja kehitys! Tuntuu, että lapset kasvavat nopeammin kuin aikuiset
- Lidlin goudajuustopäällysteiset sämpylät, jotka sisältävät vain 20% juustoa ja sopivat erityisen hyvin tähän mun juuri aloitettuun terveelliseen elämään ! Paheellisen hyviä :)
- lintubongariystävä, joka lähettää mulle lintu- ja kukkaaiheisia kuvia ja saa mut nauramaan!! Kiitos ihana H! Olet one of a kind!

Iloista perjantai 13. päivää! 

"Tässä ankka- kukassa ( Caleana Major) yhdistyy sekä lintu- että kukkabongaus" :D

3 comments

  1. Monta huippukivaa juttua!
    Minä olen ihastunut Lidlin Manchego-juustoon, namnam. Sitä napostelee ihan huomaamattaan melkein paketillisen kerrallaan. Ja hups, sitten ihmettelee, kun housut kiristävät :D

    Valoisaa viikonloppua! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt on vaihteeksi hyvä meininki päällä, kohta ehkä jo toisin ;)

      Toi Lidlin manchengo on mustakin ihanaa, sitä voi tosiaan napsia ihan yksinään...ilman mitään keksejä tai viinirypäleitä, juustot ovat muutenkin ihan mun lemppareita. NAM.

      Ihanaa viikonloppua muru!

      Poista
  2. Sinullahan on siellä kaikki mallillaan. Treffit ja kaikki. Lapset vain kasvavat niin hirveää vauhtia. Mun esikoinen täyttää tänä vuonna 25!! Olen järkyttynyt, milloin siitä tuli niin mies?
    Nuo Lidlin sämpylät on ihan parhaita.
    Tuo kukkakuva eikun lintukuva vai miten se nyt meni on kyllä tosi hauska.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!