perjantai 5. toukokuuta 2017

Lindex yllättää

Nyt kyllä täytyy sanoa, että Lindexin kevät mallisto voittaa pahimman kilpailijansa H&M:n 6-0. Henkkikseltä en ole ostanut koko keväänä muuta kuin pinkin hameen kun taas Lindexillä on moniakin himotuksia esim tämä Holly & Whyte sydänmekko.

Mielestäni Lindex on parantanut valikoimaansa vuosien saatossa, tai sitten minä olen vain vanhentunut. Holly & Whytesta- merkistä olen tykännyt jo vuosia, vaikka esim (mallistossa vuoden ympäri olevien) raitapaitojen laatu on tässä vuosien saatossa huonontunut, esim kangas ohentunut joten siitä ISO miinus. Raitapaitojen pitää olla napakkaa kangasta!

Alusvaatteita olen ostanut Lindexiltä aina, niiden hinta-laatu suhde on mielestäni oikein hyvä, toisin kuin H&M rintsikat, jotka eivät mielestäni tue rintaa tarpeeksi (ovat usein materiaaliltaan "löpsömpiä") tai sitten en ole löytänyt minulle oikeaa mallia.

Uusin löytö Lindexiltä oli siskon löytämä tummansininen kipparitakki, jonka kovan luokan matkijana itsekin ostin. Ja siskohan oli bongannut takin Noora& Noora blogista. Eikös se ole niin, että matkiminen on imartelun korkein muoto ;)?

Onhan tuo nyt ihana, rento mutta särmä. Ja ajattoman tyylikäs.

Ihan mielenkiinnosta, Lindex - hitti vai huti?

Iloa perjantaille!  



http://www.lindex.com/fi/7483492/

Ihanat nuden väriset aurinkobrillit

8 kommenttia:

  1. ihanaa viikonloppua, sinä guru kaikkien muotikoordinaattoreiden joukossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana, ihanaa viikkistä sinnekin!

      Poista
  2. Lindexiltä olen löytänyt useat housut, joka ovat sopivat reisistä ja takapuolesta, mutta vyötärö ei jää kuitenkaan selkäpuolelta lepattamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sama juttu, esim aivan mahtavat mustat (napakat) perusmustat suorat housut. Back to basics Lindexin kautta ;)

      Iloa Tuuli!

      Poista
  3. Mäkin olen tykännyt kovasti joistain Holly&Whyten vaatteista. Muutenkin tuppaan poikkeamaan Lindexillä melkein kuukausittain luuraamassa uusia vaatteita, kun se sattuu olemaan lähikauppojen vieressä :) Kivoja juttuja joskus toisinaan löytää sieltä kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen varsinainen nettikauppaluuraaja, eli bongailen vaatteita sieltä ja sitten käy hipeltämässä kaupassa.

      Se hipeltäminen on juuri se juttu. ;)

      Ihanaa viikonloppua!

      Poista
  4. Tosi kivan näköinen takki ja tuo sydänmekko jonka linkitit on todella kaunis. Sydänhamekin taisi olla myynnissä, se alkoi oikein kovasti sykkiä minulle :)

    Iloista viikonloppua sinulle :)

    VastaaPoista
  5. Kivan näköinen tuo takki! Minä en oikein ole löytänyt Lindexiltä sopivaa, tiedä sitten mistä johtuen, tarvitsisin varmaan henkilökohtaisen muotitietoisen avustajan mukaani (vink vink...)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!